Un inverter hè un dispositivu chì converte u currente direttu (DC) in corrente alternata (AC) per risponde à a dumanda di putenza di carichi AC. Sicondu a topologia, inverters pò esse divisu in inverters high-frequency è inverters di frequenza putenza.
Perchè l'inverter d'alta freccia usa un picculu, materiale di core magneticu ligeru d'alta frequenza, a densità di putenza di u circuitu hè assai aumentata, cusì chì a perdita senza carica di l'alimentazione inverter hè chjuca, è l'efficienza di l'inverter hè migliurata. In generale, inverters high-frequency usatu in PVS chjuchi è medium-sized hannu un piccu efficienza cunversione di più cà 90%.
Inverter di frequenza di putenza
L'inverter di frequenza di l'energia inverte prima a putenza DC in una putenza AC di bassa tensione di frequenza di putenza, è poi l'aumenta in un 220V, 50Potenza AC Hz per a carica attraversu un trasformatore di frequenza di putenza.
U so vantaghju hè chì a struttura hè simplice, è diverse funzioni di prutezzione ponu esse realizatu sottu a tensione più bassa. Perchè ci hè un trasformatore di frequenza di putenza trà l'alimentazione di l'inverter è a carica, l'inverter funziona stabile è affidabile, hà una forte capacità di sovraccarichi è resistenza à u scossa, è ponu suppressione cumpunenti armonichi d'altu ordine in a forma d'onda. Tuttavia, u transformatore di frequenza di putenza hà ancu u prublema di esse voluminoso è caru, è a so efficienza hè relativamente bassu. U picculu inverter di frequenza di putenza fabbricatu secondu u livellu attuale, a so efficienza di carica nominale generalmente ùn supera 90%. In listessu tempu, a perdita di ferru di u trasformatore di frequenza di putenza hè praticamente invariata quandu u trasformatore di frequenza di putenza funziona sottu carica piena è carica ligera., cusì pò curriri sottu una carica ligera. A perdita senza carica hè più grande è l'efficienza hè più bassa.
Paragone di pesu inverter d'alta frequenza è inverter di frequenza di putenza
L'invertitori di frequenza di l'energia di u stessu putere sò assai più pesanti cà l'inverter d'alta frequenza. L'invertitori d'alta frequenza sò chjuchi, luce in pesu, alta in efficienza, è pocu in carica senza carica, ma ùn ponu esse cunnessi à carichi induttivi full-load, è Poveru capacità overload.
Paragone di u principiu di travagliu di l'inverter d'alta frequenza è l'inverter di frequenza di putenza
U circuitu d'inverter d'alta frequenza hè più cumplicatu, è l'inverter d'alta frequenza hè generalmente custituitu da un rectificatore d'alta frequenza IGBT, convertitore di batterie, inverter è bypass. L'IGBT pò esse attivatu è disattivatu cuntrullendu u drive aghjuntu à a porta. A frequenza di commutazione di u rectificatore IGBT hè di solitu da parechji kilohertz à decine di kilohertz, o ancu altu quant'è centinaie di kilohertz, chì hè assai più altu ch'è quellu di inverter di frequenza industriale. Per quessa, hè chjamatu un inverter d'alta frequenza.
L'inverter di frequenza di putenza hè cuncepitu basatu annantu à u principiu tradiziunale di circuitu analogicu è hè custituitu da un tiristore (SCR) rettificatore, un inverter IGBT, un bypass è un trasformatore d'isolazione di step-up di frequenza di putenza. Perchè a frequenza di travagliu di u so rettificatore è u trasformatore sò tramindui una frequenza di putenza di 50 Hz, hè chjamatu inverter di frequenza di putenza cum'è u nome suggerisce.
Comparazione di l'efficienza di cunversione trà l'inverter d'alta frequenza è l'inverter di frequenza industriale
L'inverter di freccia di u putere ùn hà micca una alta efficienza di cunversione chì l'inverter d'alta frequenza, perchè u cumplessu circuitu di simulazione di hardware hè brusgiatu in u microprocessore, è u funziunamentu di l'inverter hè cuntrullatu in forma di software. In più di riducendu assai a dimensione di l'inverter d'alta freccia, a so efficienza di cunversione hè ancu migliurata.